(شرایط مرجوعی)
مشتریان میتوانند کالاهای خریداری شده از فروشگاه زوفا را در صورتی که به هر دلیلی از خرید خود راضی نباشند، در مدت زمان مشخصی به ما برگردانند.
(مدت زمان بازگشت)
مشتریان میتوانند کالاها را در مدت (2 روز پس از تحویل) به ما برگردانند.
(شرایط بازگشت)
کالاهای برگشتی باید در شرایط اولیه، بدون هیچ گونه خرابی یا استفاده غیرعادی، به ما بازگردانده شوند.
(هزینه بازگشت)
در صورتی که بازگشت کالا به دلیل خطای ما اتفاق بیفتد، هزینه بازگشت بر عهدهی ماست. اما در غیر این صورت، مشتری مسئول هزینه بازگشت خواهد بود.
(روش بازپرداخت)
پس از دریافت کالا و بررسی شرایط بازگشت، ما میتوانیم به مشتریان پرداخت خود را بازگردانیم، به جز هزینههای حمل و نقل.
(راهنمای بازگشت)
برای اطلاعات بیشتر درباره فرآیند بازگشت کالاها، میتوانید با تیم پشتیبانی ما از طریق وبسایت و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.